Tuesday 12 February 2013

Bukit Ayer & Kuala Perlis :)

luahan hati tini at 10:22 pm
assalamualaikum

Selamat malam , hahha tetiba ja idea datang nak update tentang family's outing . Yeah i like it .. muahhh banyak !! Best gilar kemarin kami semua keluaq jalan & mandi-manda . So fantastic ! muahahaha ... Astaghfirullahhalazim .. bawak mengucap tak baik anak dara gelak besar . Balik pada ceta aku . Family yg aku maksudkn nie bukannya keluarga aku ja tapi menrangkap satu keluarga yg besar yg terdiri daripada adik beradik mak aku ok !

Aku sampai Bukit Ayer dlam pukul 4.30 mcm 2 la . Aku mandi sat ja . Ayaq dya sejuk sngat la . Tak tahan aku . Hahahaha .. Aku nie penakot ayaq tau . Sebab aku pernah lemas time mndi dekat Bukit Ayer la . Wahh !! Menakutkan aku ja la . Tapi aku tak putus asa , aku teruskan semangat untuk mandi jugak . Actually tak mandi pon . Just letak kaki dalam ayaq ja . Kuakuakuahhh .. Ramai sngt la lelaki . Aku nie pemalu orngnya . Hahaha .. mnada aku dengan diri aku la . Ikut suka aku la nak buat apa pon . Orang nak kata apa2 kat aku ? Dipersilakan dengan hati yg terbuka . Mereka kata mereka dapat dosa tau !


Lepas mandi tangkap gambaq la . Wah bole jadi model majalah nie .
kuahkuahkuahhh ..


Paha aku lah yg paling besaq di situ . Malunya !! Abaikan tengok muka dah la ok !


 my mom & my sis love them so much !! muahhh pipi kiri 
muah pipi kanan <3


Tengok2 sweet dak aku ngan ayah aku . Katakan sweet . Hahaha makaseh .


Nie lak tok kesayangan aku . Bukan yg tudung puple tu tau . Yg sebelah tu . Ok kali
nie gmbaq tok aku plak . Tok wan aku tak ikot la .


Arhh penat gilar bergambaq dekat sana . Puas kami semua bergambaq dan menikmati pemandangam hutan di Bukit Ayer 2 . Kadang2 aku tengok menggerunkn jugak . Hehehe .


Gambaq si comel nie tetap ada . Sori gmbaq adik lelaki aku xdak sbb dya sibok mndi .
Lagi pon dya x suka bergambaq .


Ok perjalanan kami diteruskan lagi ke lokasi seterusnya iaitu Kuala Perlis la . Smpai ja dekat sana wah .. bnyak sungguh kereta . Dah nma keta pon banyak orng nya lagi ramai la . Tapi don't worry kami ttp dpat parking keta kami . 


Aku sempat ambik gmbaq nie . Aku suka 
<3


 Nie la family mak aku . Perempuan semua ada sorang ja lelaki tapi tak ikut sekali .


 Teserlah kegemokan aku disitu . Anak sama besaq dengan mak . Hahahah


 Gambaq beramai 


Gambaq kami berlima wajib ada .


Kami bergambaq time matahari dah nak terbenam . Cantik sngat suasana kat situ kay . Wah best la dpat tengok matahari terbenam .
Sebenaqnya bnyak lagi gmbaq yg kami ambik . Tapi takkan la nak letak semuakn . Simpan sama la . Hikhik ! Ya Allah pengalaman nie mmg susah aku lupakan . Jarang kami nak keluaq ramai2 macm nie . Best tau sekali sekala keluaq sekali . Boleh mengeratkn lagi silaturahim antara sanak saudara . Muahh <3 aku suka sngat kay ! 


I love this picture so much muahhh banyak2 kat gmbaq nie .

0 pujian buat saya:

Animated  Sparkly Love Heart
 

ORDINARY PERSON Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos