Saturday 9 February 2013

teman :3

luahan hati tini at 3:32 pm
assalamualaikum

Selamat petang !! Hikhik .. gedik disitu :3 Biarlah ada aku kesah ! Lebih baik ada teman tapi mesra daripada ada pkwe/boyfriend/teman lelaki or everything la . Bagi aku biarlah kita kawan untuk selamanya . Orang yg kapel tak semestinya akn sampai ke jinjang pelamin . Susahkn bla kapel ! First mmg la sweet bunyinya . Tapi bila dah lama semakin bosan jadinya . Betoi ka tdak ? Nnti bila break mst susah nk jd kwan mcm dulu balik . Tak best la mcm 2 ... Tak mau tak mau !! Jngan jadi mcm 2 tau . Hikhik :3

Kenapa latiba2 aku termasok tajuk nie . Aku tak pernah alami lagi lah . Tapi aku selalu nmpak bila kapel then break pastu dah tak ckap . Kenapa ? Aku pon tertanya-tanya jugak . Sedangkan suami isteri yg bercerai pon boleh bercakap lagi ni kan baru break ja pon . Gegeh la !! Ego sungguh . Perluka ada istilah kapel 2 . Benci aku dengaq . Aishh !! Emo sungguh la aku nie . Tak la aku tak suka la ada orng layan pompuan mcm 2 . Aku pon pompuan jugak . Aku fham mcm mna rasa dpermainkn . Sakit sungguh rasanya :( 

Aku lebih suka tengok org yg teman tapi mesra . Belajaq bersama , selalu msj , selalu chat best la tngok org mcm 2 . Hepi ja !! Tak payah ada perasaan cemburu . Klau suka pon pendam ja tak payah habaq jadi kwan untuk selama-lamanya . Setiap org berlainan caranya . Sesetengah suka bila nmpk pasangan kapel . Kata mereka sweet la . Jalan pegang tangan . Balik sekolah sekali . Yang paling best kelas sekali apa lagi eye contact la dlm kelas . Usha pon tak lepas . Sesetengah org menyampah tengok . Mcm nak menunjuk ja yg depa 2 romantik . 

Ok nie blog aku . So ikut suka aku nk tulih apa . Tak dak sapa boleh halang ok ! Aku bolah tulis apa yang aku nak  tulis . Ok la dah penat tulih . bye2 :3

0 pujian buat saya:

Animated  Sparkly Love Heart
 

ORDINARY PERSON Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos