Tuesday 12 February 2013

family 's dinner

luahan hati tini at 2:55 pm
assalamualaikum

Hye semua ! Ok aku nak ceta tentang apa yg aku buat time cuti tahun baru cina nie , Actually aku & family aku , a big family la katakn . Hahaha .. aku suka aku suka . Ok let me tell you all .

Hari Ahad Malam,
Best giler kami da buat makan2 dengan keluarga dekat rumah tok aku lah . Hahaha nmpk sedapkn . Tu baru tengok belum makan lagi . Baru sesuap nak lagi nak lagi . Hikhik :)



Bukan setakat 2 ja tau mcm2 makanan ada . Kek pon ada , ayam bakar ermm ... yummy !! 





Hurm ... semasa orng sebuk membakar ayam , elektrik tiba2 terputus . Ish kacau line la . Hahha lama jugak la elektrik takdak . Haha sementara elektrik terputus aku ,kak and sepupu2 aku bergambar la .Tunggu apa lagi kn? Hhehehe .... 


Hahah wlaupon takdak elektrik gambaq tetap kena ambik . Hikhik 

katakn cantik dekat gmbaq nie . cepat2 !!

Tengok la ayah aku dok sibuk bakar ayam 2 kakak aku ja menyebok lebih .
hahahah dya mmg kaki penyebok la . abaikan gmbaq dya . :3


Post aku kali nie ada gmbaq . Hahahah . Apa yang aku nak gitau ialah aku gembira sngat malam 2 . Bestla makan2 dengan adik-beradik mak aku . Sepupu2 ak . Bukan senang kami nak buat makan2 macm nie . Setahun sekali pon susah . Nie sebab cuti raya cina . Saudara mara balik kampung . So, tunggu apa lagi kita on ja la . 


Gambaq tuan punya blog msti ada jugak la . ahahaha ... opss lupa 
plak nak letak gmbaq tok wan aku .


haaa nie la tok wan aku . tengok tu sedang kusyuk menikmati hidangan 
nasi tomato air tangan mak aku tau ,


gambaq dengan mama kesayangan pon ttp kena letak tau , 
love u mom muahhh banyak2 <3


Hahaha aku rasa dah banyak gmbaq aku letak nie . Lain kali aku ceta lain tau . See you next time . Babye !
                        



0 pujian buat saya:

Animated  Sparkly Love Heart
 

ORDINARY PERSON Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos