Thursday 28 February 2013

trust me !

luahan hati tini at 7:16 pm
assalamualaikum
 
Alhamdulillah niat aku nak update blog dh tercapai nie . Ha'a bnyak la ceta aku nak story dengan blog aku nie . Hurm .. tidak sbar rasanya . Haa .. meh2 dengaq ceta yg aku nak smpaikan . Hope pembaca enjoy .Actually bila aku pikiaq balik sebanaqnya aku tak kapel pon dengn sorang makhluk Allah nie . Memang betoi la dya da bagi surat mntak kapel kat aku. Tapi aku tak kata pon aku setuju nak kapel dengan dya . Bodoh la aku nie ! Kenapa tak pikiaq dari dulu lagi . Buat sakit pala otak ja pikiaq benda tu . Perkara tu takkan betoi klau bukan dari mulut aku sendiri .
 
Tiba2 ja ada orang kata ak kapel dngan dya . Habis heboh perkara tu . Lpas tu masok taun nie , ada lah hamba Allah yg sorng nie mulut baek sungguh dok kata kat aku . Hamba Allah nie kata yang aku menaruh harapan dekat lelaki tu padahai laki tu tak suka pon kat aku . Hei ! pleast la ingat aku pompuan jenis tu ka ? Aku dah maruah diri ok . Hamba Allah nie kata kat aku yg aku terhegeh-hegeh dekat mamat tu . Tonggek la pompuan nie . Ikot sedap mulut dya ja nak kata kat org . Tak padan dengan badan kecik , mulut mcm apa gi . Pompuan nie memang meluat gila2 kat aku . Aku pon tak tau apa yg aku buat kat dya smpai bole meluat kat aku mcm tu . Wey pompuan ! aku berdiam , bukan berarti aku takot dengan hg la . Sori lah . Dengan hg sekali jentik ja . Klau hg bole mengata mcm2 kat belakang aku , aku boleh cakap terus terang kat hg yg aku lagi benci and seribu kali meluat dekat hg .
 
Wey main fitnah ja . Orang mcm nie aku paling meluat . Hamba Allah nie kata aku masih dok suka dekat mamat tu . Hei ! I don't like him anymore ! Susah sngat nak percaya ? Nak bukti . Perlu ka hg tau aku suka ka dak kat mamat tu ? Yang busybody sangat pasaipa . Hg dok terhegeh-hegeh kat sorang mamat nie aku tak heboh pon kat orng . Aku sikit pon tak kata kat hg . Sikit pon aku tak ambik kesah pasai tu . Tak masok exam pon nak tnya hg suka kat sapa . Not important .
 
 
 
 
Aku kata aku tak suka tak suka la . Susah sngat nak percaya . Kan aku cakap jngan percaya dari sapa2 tentang perkara nie klau ianya tak keluaq dari mulut aku sendiri . Aku benci orang yg mereka cerita . Kata mcm2 benda yg tak betoi pasai aku . Amboi nnti klau aku bawa ceta kat orng pulak kata aku nie tak reti simpan rahsia la apa la . Semua slah kat mata orang . Aku anggap budak laki tu just sebagai kawan . That all . Satu lagi benda yg aku nak ingatkn bahawa aku benci orng yg menipu aku . Sekali aku dpat tau dya tipu aku jngan ingat aku nak percaya kata2 dya . Aku tetap dengan pendirian aku . Aku benci orang mcam tu .
 
 
 
One more thing tolong lah percaya yg aku mmg dah tak suka kat mamat tu . Aku tak maula kapel buat msa sekarang . It time to study ok ! Think abaout that . Orang yg tak pernah kapel ilah orang yg mahal harga dirinya kerna dya tak pernah tewas ke tangan lelaki kecuali suaminya kelak .
 
 


0 pujian buat saya:

Animated  Sparkly Love Heart
 

ORDINARY PERSON Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos