Friday, 20 March 2015

Bosan nohh !!!

luahan hati tini at 12:42 pm
Reactions: 
Assalamualaikum

Alhamdulillah . Aku masih bernafas lagi di dunia ni . Esok aku akn pulang ke asrama . Sat sangat rasanya cuti . Homework yg bertimbun masih belum aku siapkan . 2 more essay kot . Banyak tu walaupon kerja tu hanya lah menyalin . heheeheh . Ya ak mmg suka buat stai sbb ak mmg stai pon . hahaha . Haaa aritu 4 hari ak and kwn2 stay kt asrama sbb da tuisyen . Seriously best . Hahaha keluaq mkn sekali . P pasaq malam . Rasanya mcm tu la kot noh bla dok U nnt . heheehe . Rasa kt asrama tu kami jaaa yg ada and kami punya laaa asrama tuu . Heheheeh . Malam2 kacau org lah . Mentang2 la bawak fon . So kacau org laaa . Heheheeh . Best2 . Nnt lpas SPM dah tak rasa mcm ni dah . Hahaahah . Rindu plk nnt nak kacau org sama2 .

EH2 fatini mmg tak sedaq diri nak SPM niii . sbb tu jadi cmni . HAHAAHAHA . come on laaa kena insaf laa fatini . Study cpt . Esok lusa dh nk SPM nii . uishhhh2 . Hahaha xpa2 satgi2 ak p study noh . Ok laa bai2 . 

1 pujian buat saya:

diminutive98 on April 22, 2015 11:51 pm said...

thats true.. kenangan kat asrama adalah kenangan yang paling banyak mengajar kita untuk berdepan era universiti nanti...nanti lepas spm x blh dapat dah kenangan mcm ni.. mungkin boleh tp dengan org dan dunia lain... :D nice entry

Animated  Sparkly Love Heart
 

ORDINARY PERSON Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos