Thursday 1 January 2015

2015

luahan hati tini at 1:40 pm
Assalamualaikum

Happy New Year !!! Melangkah ke tahun baru merupakan suatu cabaran yang mungkin lagi besar daripada tahun 2014 . Setiap yang berlaku adalah atas kehendak Allah sendiri . Macam - macam berlaku pada tahun 2014 . Antaranya kehilangan pesawat MH370 yang masih belum ditemui lagi . Kehilangan pesawat Mas ini telah mengejutkan dunia kn kn ?? Haa itulah kuasa Tuhan . Hanya Allah saja tahu dimana sebenarnya pesawat tuu . Selain itu pesawat MH17 yg turut mengorbankan sebilangan besar rakyat Malaysia . Pada tahun 2014 telah melakarkan suatu sejarah yg hebat . Baru2 ni saja banjir besar berlaku terutamanya di negeri Kelantan . Mungkin setiap yang berlaku ada hikmahnya . Insyaallah melangkahnya kita ke tahun baru iaitu tahun 2015 ini akan melakarkan suatu kegembiraan buat kita semua . Haaaa tudia bila dah lama fatini tak bermadah ni la jadinya . Dok jadi pemberita kat blog sendiri plak noh . 

Hahaha biasa la tuu bila dh lma tak menaipnya nii la jadinya . Gatai habih aih tangan nii nak tulih . Haaa keluaq dah kedah kat situ . ahahahaha . Alhamdulillah Allah masih bagi kesempatan untuk aku bernafas lagi di bumi ini . Syukur Alhamdulillah . Haa Allah masih panjangkan usia seseorang itu ada sebabnya . Dengan masa yang kita ada ni Allah nak umatNya beribadah sesungguhnya Allah itu Maha Kuasa . Memohon ampun dan bertaubat hanya kepadaNya seseungguhnya DIAlah yang Maha Pemaaf . Bila disebut sahaja 2015 maka smpailah pada suatu tahap dimana fatini perlu mengubah dirinya . Bukan buat pembedahan plastik yaa . Tidak samasekali . Maksudnya fatini mesti bersiap sedia untuk menghadapi SPM . HAHAAHAHA SPM ... memang menguji tahap IQ betoi la periksa ni . Entah macam mana la fatini ni . KEJAYAAN ITU DICIPTA bak kata penceramah yg datang sekolah aritu . Herm ... maksudnya kita kena usaha seboleh bolehnya supaya apa yang kita impikan insyaallah tercapai . Haa bila dah betoi2 usaha kita kenalah berdoa dan bertawakal kepadaNya . 

Hahahaah .. rasanyalah dah panjang betoi aku menaip ni . Lagi pon dah masa untuk makan tengahari ni . Makan makan terus makan . HAHAHAA . Aku takkan gemok sebab aku mmg dh gemok haa .. Ok bai dan SELAMAT TAHUN BARU !! One more thing birthday aku dah nak dekat nii . Mohon bagi HADIAHHHHHH yang besar2 noh . Hahahaah . Insyaallah jika umurku masih panjang . Amin .

0 pujian buat saya:

Animated  Sparkly Love Heart
 

ORDINARY PERSON Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos