Wednesday, 26 November 2014

Egokah aku ??

luahan hati tini at 10:56 am
Reactions: 
Assalamualaikum


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......... Klau bole aku nak jerit kuat2 . Tapi aku tak mampu sebab ak bukan ada kt hutan skarang ni . Aku bukan ada dekat gunung or bukit . Benci , benci , benci ..... Kenapa mesti aku ??? Apa salah aku hah ??? Dah lama aku sabaq . Macam2 alasan ag bagi . Ok aku caya . Jangan smpai satu tahap aku meluat sekali dengan ag sekali aku benci . Tolonglah hormat sikit perasaan org . Owhhhh ingat ag sorang ada perasaan orang len xdk ka ??? 

Geram laa .. jangan buat mcm ni . Tak suka .. tak suka .. tak suka . Wah seorang yg ak anggap kawan baik cakap aku terlalu ego . Perhhh . berderau darah cik oii . Ok aku ngaku aku memang ego . Jangan risau ak sedaq sapa diri aku . Ego tu bersebab la . WEH takkan nak rendahkan ego semata-mata that stupid question la . ARHHHHH .. Tolong la jangan seksa perasaan orang . Entah la . Tak tau nk ckp apa dh . Yang penting setiap kata dya aku takkan lupa laa . Biaq la nk ego ka . keras kepala ka ?? Hidup aku . Aku sendiri tau . So jangan buat aku benci smpai bila2 . Maaf ? ok aku maafkn . Tapi kata2 ag aku tak leh la nk lupa . Tersimpan elok dalam ingatan aku . Aku kunci ketat2 supaya aku ingat selama-lamanya .

0 pujian buat saya:

Animated  Sparkly Love Heart
 

ORDINARY PERSON Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos