Saturday 19 July 2014

Ramadhan

luahan hati tini at 12:15 pm
Assalamualaikum

Alhamdulillah Allah masih bagi kesempatan untuk bernafas lagi dimuka bumi ini . Syukur kehadrat Ilahi kerana Allah masih bagi peluang untuk kita merasa Ramadhan tahun ini . Yaa tinggai seminggu ja lagi Ramadhan . Sedih bila Ramadhan pergi . Tapi adakah aku penuhi Ramadhan kali ini dengan sepenuh-penuhnya ibadat pada Allah . Semestinya jawapannya TIDAK . Aku habiskan masa dengan tidoq , baca novel , bergelak ketawa . Itulah aku . Tarawih pon aku pergi seminggu awal ja . Ya aku memang terok . Cakap tak serupa bikin . Herm betoi ka tak apa yg aku cakap tu ? Hahah .. whatever la . 

Setiap tahun pasti rasa best bila nak raya . Tapi maaf tahun ni semangat nk raya tu hilang . Hilangnya seorang ahli keluarga maka tak lengkaplah raya tahun ni . Rasa macam tak mau raya ja . Rindu sngat2 kt arwah .


arwah tokwan 

Ya waktu ni arwah sihat lagi . Ni waktu kami buat mkn2 dengan family . Rindunya dekat arwah . Tapi tiba2 arwah sakit . Arwah penat . Arwah meninggal hari jumaat lepas . Ya bulan yg baik hari pon yg baik . Tapi kehilangan tu tetap kami semua rasa . Bohong la klau ckap aku tak nangis . Bohong jgk klau ak ckp ak tak sedih . Semoga arwah tenang kat sana . 

0 pujian buat saya:

Animated  Sparkly Love Heart
 

ORDINARY PERSON Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos