Friday 13 September 2013

20 days more

luahan hati tini at 2:31 pm
assalamualaikum

Yes aku tau dah lama aku tak update .. Sori netbook ni buat hal la .. Biasalah dh tua . Btw syukur alhamdulillah skarang dya dh boleh di on blik . Hahaha ... Actually bnyak sngat ceta yg nk distorykn kt sini .. tp ak dh lupa la .. hahah .. Takpa2 .. aku just nk gitau yg aku dh habis trial pmr and pra pmr ... 

so , 20 days more tu mknanya aku dh nk pmr . Mmg tak dinafikanlah takot sngat . Study pon aku malas . Malas study tp takot ... Herm .. aku takot apa yg aku study nnt aku lupa bila da dlm klas untuk pmr . Siapa yg tak takot untuk pmr yg sebenarnya . Nak sngat dpat 8A . Mesti bahagiakn . Tak dpat aku gmbarkn mcmna perasaan klau nma aku disebut sbgai org yg dpt 8A .. msti berderau air mata kegembiraan .. tp klau sebaliknya berderailah air mata kesedihan .. 

Ya allah sedar tak sedar aku mmg hmpir dngan pmr .. 2o hari tu bagi aku mcm esok lusa dh nk exam .. tapi msih dok online . Tak sedar2 lagi ...  herm .. maybe dekat sini ja kot aku nk story .. haha lain kali aku story len .


0 pujian buat saya:

Animated  Sparkly Love Heart
 

ORDINARY PERSON Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos