Thursday 30 May 2013

laugh & laugh

luahan hati tini at 1:30 pm
assalamualaikum

Ha'a kt sini aku nk gitau yg tuisyen aku dh habis hari ni iaitu hari khamis tepat jam 10.00 pagi tadi . Sedar tak sedar dh seminggu aku bercuti . Minggu depan minggu kedua . So , fham2 ja la . Hostel dok panggey dah nu . Hahaha .Yeah !! Kakak kesayangan aku nk balik . Malam ni dya bertolak naik bas . Insyaallah pagi esok sampai lah dya . Hahaha . Aku rindu teramat nie tau . Lama dh tak kacau dya . Lama dh tak tengok muka dya yg ada pipi tembam tu . Hahaha gebu plak tu pipi dya . Macam nak gigit ja . Eh2 mengada plak aku hari ni . Klau dya baca ni mst dya marah aku . Biasalah kakak aku mmg mcm tu . 

Ni la kakak tembam aku haha . Comelnyaaa (burung merpati)

Haa lupa nak cerita aku cuti seminggu ni penat sngat melayan sorang budak kecik dlam rumah ni , Mentang2 lah baru boleh berjalan . Penat aku mengikutnya . Hahah dh la jalan terkedek-kedek mcm itik . HAHA .Jahatnya aku kata kat adik aku . Hikhik .Aku tertanya-tanya mcmna mak aku besarkan anak2 dya . Aku baru ja jaga adik aku bopa hari ja dh merungut . Mak aku yg jaga kami semua dh bertahun-tahun tak plak merungut depan anak2 . Hahaha . Itulah mak&bapa . Sesusah mana pon membesarkan anak , tak pernah merungut . 

Adik tomey2 aku yg bermcm-mcm karenah dya ada . ahahak

Kadang2 penat jaga dya tapi tak larat gelak dok ngan dya . Riak muka dya hahaha lawak sngat . Mcm2 jenis muka buat . Silap hari bulan kening ziana zain pon dya boleh dibuatnya . Haha jangan jeles tau . Hehe . Biasalah budak2 mmg mcm tu . Wah family aku lebih bahagia adanya dya . Ingatkan kami tiga beradik ja . Rupa-rupanya tambah lagi sorang ni . Alhamdulillah tidak ku sangka, tidak juga ku duga . Rezeki tu . Allah nak bagi . Herm time aku dok tengah update ni dya tengah tidoq . So , tak dk sapa la nak kacau sebab adik lelaki aku yg suka jadi spy tu p tidoq rumah tok aku . Hahaha lama dh aku tk nmpak dya . Rindu lak aku nak jumpa dya . Actually lama dh kami tak berperang dlm rumah . Dengaq mak ngan ayah beletiaq sebab kami dua . Dahsyatkan . Klau kami bergaduh silap hari bulan rumah pon jadi macm tongkang pecah . Hahaha . See you soon :)

Shut up i know he hensem ;)


0 pujian buat saya:

Animated  Sparkly Love Heart
 

ORDINARY PERSON Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos