Friday, 22 March 2013

stop lie !

luahan hati tini at 12:20 am
Reactions: 
assalamualaikum

5 minit lagi tepat pukul 12:00 tengah malam . Sori , aku belom ngantok lagi la . Susah nak pejam mata bla pikiaq apa yg sorang hamba Allah nie buat kat aku . First sekali benda yg aku benci ialah penipuan . Aku memang meluat org yg tipu aku . First aku bole maafkan . Maybe dya saja ja kan . Tapi kali kedua aku dapat tau dya tipu lagi . Dya mereka cerita . Kali ketiga aku dpat tau lagi dya menipu aku . Ringan sungguh mulut dya nak menipu orang . Itulah manusia !



Tak sangka perangai dya mcm tu . Aku memang percaya apa yg dya ceta kat aku . Tapi bla aku pikiaq balik , semua tu tak masuk akal pon . Tuan punya badan pon kata tu semua bohong . Owh ! mcm tu rupanya . Apa yg dya dpat klau dya tipu aku . Satu2 dya tipu . Pandai sungguh dya mereka cerita . Aku tabit hormat la dekat hmba Allah nie . Kadang2 klau nak ceta apa2 dya bnyak mengubah ceta yg benar . Tokok tambah mcm2 . Hey privacy ok ! Setiap org da privacy masing2 . Hang sendiri pon ada . Aku tak pernah pon menjaja rahsia hg kat org . Blog aku takdak pon ceta pasai hg . Hey girl ! Tolong lah ubah sikap . Yang aku tak paham lani sbb pa dya perlu tipu ? Reka mcm2 ceta . Free ja dpat dosa . 




Wey aku pon da tahap kesabaran . Sampai ketahap yg aku tak dpat kawal dah . Maybe mcm2 bole jadi . So , tolong la . Jangan bagi aku benci sbb kebohongan hg . Perangai hg yg membuat org benci tau ark . Menyampah okey ! Aku pon da perangai yg tak menyenangkn org len . Aku sedaq semua tu . Takkan la org mcm aku nie tak dak sapa nak meluat kn ? Klau meluat tu ada sebabnya . Takkan tanpa apa2 sebab nak meluat . Betoi ka tidak orang mcm tu .Aku ceta pasai nie kat blog bukan sbb nak bgi orang baca . Tapi lagi simpan lagi sakit . Lagi meluat aku tengok . Sori lah , sekali aku dah meluat susah untuk aku suka balik . Sekali aku dah sakit hati , dah tak bole buat pa2 dh la . 


Kadang2 merajuk tanpa sebab . Dok buat badmood depan aku plak . Nie yg lagi menyampah dibuatnya . Hey ! benda yg kecik pon nak merajuk ! Come on lah . Klau dh matang sangat tak payah dok buat perangai macam budak2 la . Tunjuk la yg hg tu dah matang . Easy !Wey sori , aku memang dah tak tahan dengan perangai hg . Aku tak mau la sebab penipuan hg tu aku dah takkan percaya hg lagi . Tapi klau dah bnyak kali hg tipu mmg cerita2 yg keluaq dari mulut hg susah untuk aku percaya .


0 pujian buat saya:

Animated  Sparkly Love Heart
 

ORDINARY PERSON Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos