Wednesday 27 March 2013

someone special :)

luahan hati tini at 11:24 am
assalamualaikum

Hai pembaca ! Apa khabar ? I know you all sihat . Eeww bajet la aku nie . Weekk :P Muntah hijau la nnti depan nie . Hahaha .. Eh2 silap perempuan gelak kena sopan tau :) . Apa yg aku nak story kat sini aku pon tak tahu . "Apa yg kau mahu apa yg ku perlu dan aku pon tak tahu huwooo ... " Lagu apa yg aku tulis nie ? Nevermind , semua tu tak penting . Yeah ! Aku rasa hidup aku sejak kebelakangan nie hepi sngat . I don't know why ? Tapi jngan hepi sngat tau nnt tak pasai2 sedih tanpa sebab plak . Hahaha .

Hanya dengan satu senyuman mampu sembunyikan seribu kesedihan :)

Tadi aku baru ja chat dengan kembaq aku nie , dya cakap dya dah boleh buat origami bunga . Hampir lima kertas warna dya bazirkan semata-mata nak wat origami tersebut . Untunglah dya . Dya da dpat bunga dari someone . Tahniah Ika , I know you hepi . Gadis mna tak hepi klau dapat sekuntum bunga dari lelaki . Dan bunga tu pulak hasil dari tangan sendiri untuk menghasilkan origami bunga . Yeah ! nnti boleh la ajaq aku plak tau ika . Bangga kembaq aku dah boleh buat origami bunga , aku bila lagi ? Sedih kay :( Ok la takat ni ja entry untuk kali nie . Babye !


0 pujian buat saya:

Animated  Sparkly Love Heart
 

ORDINARY PERSON Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos