Thursday 28 March 2013

so sad :(

luahan hati tini at 2:23 pm
assalamualaikum

Hari nie aku tak hepi la . Rasa x best sangat . Cuti dh nak habis , nk kena balik hostel dan yg paling sedih tak ada sapa nak msj dengan aku . Hurmmm :'( Ni nangis nie . Teganya kwan2 aku . Xmau msj ngan aku . Aku bosan la klau xdk spa nk msj aku nie . Selalunya ada sorang hamba Allah nie yg selalu msj aku klau aku bosan . Tapi dya dh tak balas msj aku . Dya marah aku ka ? Kedit dya habis ka ? OMG ! Bosan teramat nie tau . Pleast laa spa2 tolong antaq msj kat aku untuk hilangkn rasa bosan nie :p .



hurm ..kedit tengah banyk taknak plak msj . Time kedit ada bopa sen ja berduyun-duyun msj masok . Eh tak2 . Tak sampai berduyun pon tp ada la 2 or 3 msj yg masok . Tonggek betoi la . Ini membuatkn diri ku seperti tunggul kayu . Arhhh bosan sesangat nie . Macmna nak hilangkn bosan ni ? Sedih pon ada sebab tak dk sapa msj . Tapi bole la jimat kedit . Hahha . Nevermind . Otak aku mmg kurang betollah hari nie . Hurmm .. tetiba ja rasa lenguh tangan ini menaip . Ok aku berhenti takat ini walaupon entry aku kali ni agak pendek .. :)



0 pujian buat saya:

Animated  Sparkly Love Heart
 

ORDINARY PERSON Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos