Sunday 24 March 2013

mistake

luahan hati tini at 1:14 pm
assalamualaikum


Kadang2 manusia lupa yg semua org pernah buat kesalahan . Aku sendiri pon pernah . Manusia mudah lalai dan alpha dengan keadaan sekeliling . Hanya dngan satu kesenangan lupa Tuhan . Tapi apabila susah dan sedih baru teringat pencipta . Masyaallah , tak dinafikan lagilah , manusia memang senang didunia tetapi susah diakhirat kelak kerana kesalahan sendiri .

Aku x sepatutnya kata mcm tu kat dya . Betoi every people make their mistake . Tak salah klau kita maafkan . Tapi klau dh slalu buat perkara yg sma , sebaek mna pon org tu , dya habis jugak kesabarannya . Ya tak ya kepala sendiri dipijak org terasa seperti org bodo yg tak  tahu apa2 . Mungkin ini semua satu pengajaran . Klau tak silap lah , aku pernah dengar kata-kata yg klau kita buat sesuatu kat org , tuhan akan balas balik . Aku pernah buat salah kat org , ang org balas balik . Btw , xpa setiap perkara yg kita buat mst dapat balasan yg setimpal . Wlau sejahat mna pon dya kat kita , kita msti maafkan .




0 pujian buat saya:

Animated  Sparkly Love Heart
 

ORDINARY PERSON Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos