Friday 25 January 2013

2013 :)

luahan hati tini at 8:24 pm
assalamualaikum



Happy New Year ! 
Hahaha lmbatlah ak nie , new year dh berlalu bnyak minggu dah . Kuahkuahkuah ... Nk wat cmna sentiasa busy . Aku kan dok di asrama , x sempat la nk update pasai taun baru . Heheheh .. sorry ok ? Btw ak ttp akan update . Terbukti lah nie aku tengah update tentang 2013 . Actually tak dak yg menarik untuk diceritakn tentang 2013 nie . Apa yg aku tahu , aku ialah " CANDIDATE PMR " . Oh My God ! Aku tak sanggop !! Haaa ... tu la Fatini jngan main2 dlam pelajaran ! Bila nk Pmr baru takot . Masok taun nie baru nak menggatai study betoi2 . Dua tahun yg lalu , tak mau plak study elok2 . Manusia macam ni lah perangainya . Bila susah baru ingat , bila senang ketawa besar tak ingat apa yg akn terjadi kelak . ( aku kata kat diri sendiqi la nie ) huahuahua ...

Ok ! Aku sekarang dah masok sesi pagi . So , pagi2 kena bangun awal . Certeka koi bopa aku bangun . Haa .. pukoi 5 pagi . Pandai pon teka ! Hahaha .. awai kan aku bangun . Ya la , nk mandi lagi , nak seterika baju lagi . Hurmm .. macam 2 la kehidupan asrama . Kena berdikari . Bukannya da 'bibik' kat hostel 2 .Tapi sekolah sesi pagi menbuatkan aku lebih cerdas . Hahaha dah tak bopa mengatuk dlam klas . ( mengatuk juga la )
Semangat kot klau sekolah pagi . Rasa selesa ja nk belajaq pagi2 . Sejuk ja . Bayu pagi lah katakan . :)

Sbnaqnya banyak lagi story . Tapi aku lupa lah . Umoq pon dah semakin tua . Huahuahua .. xdak la mengarot ja . Aku nie mmg bnyak menagrot sejak kebelakangan nie . Abaikan !! Hurm .. aku dah tak tahu nak story apa dah . Otak aku beku untuk menyampaikn cerita dlam blog aku nie . Heheheh ... 
Tak pa tak pa .. masa masih bnyak lagi . Lain kali aku update len . See you again  ;) 


0 pujian buat saya:

Animated  Sparkly Love Heart
 

ORDINARY PERSON Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos