Saturday 2 April 2011

karenah kawan2 aku..

luahan hati tini at 1:34 pm
aku skrng sdh membesar..
aku ddk dikls 1 cd di smkj..
bgi ak klas 2 sngat best..
bdk2 kebanyakannya spoting..
yg pling spoying skali..
ADIL and AFIQAH...
MREKA NI MCM ANJING DNGN KUCING..
selalu bergaduh dlm klas..
orng kata klau bergaduh ni lama-lama akn bersama..
adil bdk yg slalu cari pasai..
ak kdng2 meluat dngan dia..
dia prnah cri pasai ngan ak dlm klas..
tpi yg lwknya lepas cri psai...
dia minta maaf...
slalunya selaki ni ssh nk mengalh...
hehehehe

ak kdng2 nk trgelak tngk gelagt depa...
mmg hppy la bla dk klas 2..
ak gmbira dpt dk klas cm 2
best gelerr..kowt..

afiqah ni sorang yg gmbira..
selalu hppy.
tpi kdng2 ak heran la..
dia menangis tnpa sbb..
ak coba tnya pasaipa..
tpi dia x mau hbq
x pa la nk buat cmna kan..
mola2 ak msk kls 2 ak, ak nmpk afiqh ni sorng yg blagk
ak x la berani nk tgur dia..
ak fikir ak x mau kwn dngn dia sebab..
dia ni ank orng kaya ..
ak mna sesuai nk kwn dngan dia..tpi bila dh kwn
dia x la mcm ak sngka.
x prnah nk tnjuk yg dia ank orng kaya..
ak bangga dpt kwn mcm 2..


ni plk psai kwn lma ak..
ak anggp dia dpt jdi kwn krib ak
tpi hakikatnya x..
dia snggup kta blakng ak..
ak x sngka kwn yg ak anggap sahabat rupa x..
malah mnjadi musuh aku
dia ni mmg perangai x elok pown..
mntang2 dpt sklh elk..
belagak dngan ak..sjk ak tau perangai dia mcm 2 ak benci dia..
benci yg  teramt sangak..yg menyababkn ak x tegur dia..
aku dh lupakn dia..
kwn aku ni bknnya lelaki tpi pompuan tau...sbb 2 la perangai mcm 2
ak mcm nk menangis bila dia kta dia x ska kwn ngan ak 

tpi ak sbr
ak prnah mndegar pepatah yg berbunyi
KAWAN BIAR SERIBU,
TETAPI SAHABAT BIARLAH SATU..
ka akn pgang prinsip ni dlm di ak
what ever...
do i care..
mcm la ak x leh cari kwn lain..
ok...fine..

0 pujian buat saya:

Animated  Sparkly Love Heart
 

ORDINARY PERSON Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos